Veel gestelde vragen

Over Livell One

Welke functies bezit de SmartWatch?

  • Stappenteller en synchronisatie in de app.
  • Sportmodus geschikt voor elk type sport / activiteit.
  • Dagelijks verbrand.
  • Volg afstanden (GPS, Afstand, KM)
  • WhatsApp, Facebook, e-mail, sms, telefoon en alle andere meldingen van uw smartphone kunnen worden bekeken
  • Verschillende wijzerplaten, elk op zijn eigen manier of met informatie.
  • 24/7 hartritme- en bloeddrukmetingen.
  • Slaapmonitor (automatisch).
  • Wekker en herinneringen.
  • Camerabediening.
  • Waterdicht (IP68).
  • Stopwatch
  • Magnetisch opladen (kabel meegeleverd natuurlijk!)

Meet het mijn slaap?

Ja absoluut! Draag eenvoudig het horloge en u bent klaar om uw slaap te volgen. De gegevensoverdracht gebeurt via Bluetooth en in de app kunt u slaaprapporten, tips en suggesties dagelijks controleren om uw slaapkwaliteit te verbeteren.

Kan ik de app sluiten om het horloge te laten meten?

Absoluut. Nadat het horloge is verbonden en geconfigureerd, kunt u de app sluiten en uw telefoon uitschakelen. Wanneer u klaar bent om uw gegevens op te halen, opent u gewoon de app en deze wordt gesynchroniseerd!

Hoelang gaat de batterij mee?

Meestal ongeveer 5-7 dagen, afhankelijk van het gebruik. Geen zorgen, het is volledig opgeladen in 1 uur!

Wat zijn de afmetingen?

Maat: 42 millimeter polsmaat. Totale lengte van de band inclusief case tot 24 cm.
Gewicht 115 gram

Wordt de data automatisch gesynchroniseerd?

Ja absoluut in realtime! U kunt alle statistieken in de app bekijken.

Hoe moet ik het horloge koppelen met mijn telefoon?

1. Als u een nieuwe gebruiker bent, maak dan een account aan wanneer de App hierom vraagt.

2. Nadat u bent ingelogd, klikt u op “Mijn apparaat” om het apparaat toe te voegen en het is klaar!

Betaling

Via welke methoden kan ik betalen?

U kunt betalen via:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express etc.)
  • PayPal
  • Klarna
  • Bancontact
  • KBC/CBC Payment Button
  • Belfius Direct Net
  • Apple Pay

Wat als betalen niet lukt?

Maak een schermafbeelding of een foto en stuur dit naar onze klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen! U kunt dit sturen naar info@livell.nl

Verzending

Track & Trace werkt niet

Het kan soms 1-2 dagen duren voordat de track & trace zichtbaar zal worden. Dit komt doordat wij de pakketten alvast aanmelden, maar deze nog niet zijn opgehaald door de vervoerder.

Besteld, maar nog niet ontvangen!

U kunt het beste als eerste uw bestellingsgegevens controleren. Het komt vaak voor dat er een huisnummer wordt vergeten of dat de postcode verkeerd is ingevuld. Mocht het een dagen na het verstrijken van de leverdatum nog niet binnen zijn, stuur ons dan een email naar info@livell.nl

Pakket terug naar afzender

Als u de Track & Trace nakijkt en u ziet dit bericht, dan zijn vaak de adresgegevens incompleet of u bent meerdere keren niet thuis geweest bij een aflever poging. Gelieve ons een mail te sturen naar info@livell.nl

Sluiten

Livell

SmartWatches

Sluiten

Sign in

Sluiten

Winkelwagen (0)

Winkelwagen is leeg Geen producten in winkelwagen

Livell

SmartWatches